Hoofdsponsor gevonden voor nieuwe carnavalsrevue

Revue aon de Maos, de nieuwe vastelaovendsrevue in Maastricht, en de Mestreechter Brandslang hebben elkaar gevonden in een sponsorschap. De Brandslang, veertien horecazaken in de stad die Brand Bier schenken, heeft zich voor de duur van drie jaar verbonden als hoofdsponsor aan het vastelaovendsinitiatief in het Theater aan het Vrijthof.

Jean Boelen, voorzitter van de stichting Revue aon de Maos, en de Brandslang-leden Luc Schoonbrood (café Hallo Mestreeg) en Henri Hochstenbag (In den Ouden Vogelstruys) zetten deze week hun handtekening onder de overeenkomst.

Jean Boelen is ontzettend blij dat de Brandslang zich verbonden heeft aan de Revue: “Het is als organisatie niet eenvoudig partners te vinden. Dat de Mestreechter Brandslang gelooft in onze revue is nu al een groot compliment voor zowel onze stichting als de Brandslang zelf. Heel mooi dat deze twee Mestreechse initiatieven de samenwerking opzoeken.”

Luc Schoonbrood van de Brandslang deelt die mening: “Als Brandslang sponsoren we niet zomaar elk initiatief in Maastricht. We zoeken naar partijen waarmee we echt een samenwerking kunnen aangaan, en die passen bij de Brandslang. De Revue voegt iets toe aan het cultureel aanbod in Maastricht en dat vastelaovend en Brand Bier bij elkaar passen, hoef ik denk ik niet verder toe te lichten.”

Revue aon de Maos vindt komend jaar voor het eerst plaats. Behalve de stichting zijn ook de vastelaovendsverenigingen Tempeleers en Keemeleers en het Theater aan het Vrijthof betrokken bij de organisatie. Onder de titel ‘Mestreech, boe is dee sjoenen tied nao touw’ wordt er een onvervalste vastelaovendsrevue op de planken gebracht. Speeldata zijn woensdag 23 en donderdag 24 februari, waardoor de revue een opmaat vormt naar de ‘Mestreechter Vastelaovend’ die de zondag daarna van start gaat.